09/02/16

Fiskars Finland Oy Ab ja Lyreco Finland Oy yhteistyöhön

Tiedote, 2.9.2016

Fiskars Finland Oy Ab ja Lyreco Finland Oy ovat tehneet yhteistyösopimuksen, jonka myötä yritysten yhteistyö alkaa 2.9.2016.

Yhteistyö tulee laajentamaan Suomen johtavan työpaikkatarviketoimittaja Lyrecon valikoimaa Fiskarsin liikelahjoihin ja työsuojelukategorian tuotteisiin. Fiskarsin asiakkaille yhteistyö tuo helppoutta, tehokkuutta ja lisää tavoitettavuutta Lyrecon kattavan myyntikentän ja tehokkaan logistiikan kautta.

Yhteistyö käynnistyy asiakkaille käytännössä 2.9.2016, kun Fiskars shop-in-shop avautuu lyreco.fi-verkkokauppaan. Uudesta kanavasta niin Fiskarsin kuin Lyrecon yritysasiakkaat voivat jatkossa hankkia Fiskarsin eri brändien, Iittalan, Arabian ja Hackmanin tuotteet sekä Fiskarsin keittiötuotteet helposti ja nopeasti. Yhteistyön myötä Lyrecon valikoima laajenee työpaikkatarvike- ja työsuojelukategorian tuotteiden lisäksi Fiskarsin brändien liikelahjoihin ja työsuojelutuotteisiin.

Laajempi valikoima ja uusia palveluita asiakkaille

Lyrecon olemassa oleville asiakkaille yhteistyö tuo merkittävän laajennuksen liikelahjavalikoimaan Fiskarsin eri brändien tuotteilla. Fiskarsin B2B-asiakkaille yhteistyö tuo puolestaan verkkotilausmahdollisuuden ja Lyrecon monikanavaisen asiakaspalvelun kautta nopeutta ja vaivattomuutta.

”Alkava yhteistyö avaa meille hienon mahdollisuuden palvella asiakkaitamme entistäkin laajemmin Fiskarsin laadukkaiden brandien avulla” toimitusjohtaja Harri Helenius kertoo innostuneena.

”Suomen tunnetuimpien brändien parissa työskentely on koko organisaatiollemme erittäin mieluisaa ja tukee hienosti palvelukokonaisuutta” markkinointijohtaja Lari Hevonoja jatkaa.

”Olemme erittäin iloisia yhteistyöstä Lyrecon kanssa. Yhteistyömme mahdollistaa Fiskarsin brändien tuotteiden saatavuuden uusille asiakkaille, ja uskomme sen parantavan entisestään asiakkaidemme kokemusta palvelun laadusta. Yhteistyömme Lyrecon tiimin kanssa tulee olemaan tiivistä, ja yhdessä olemme yhä vahvempia toimijoita” kommentoi Fiskarsin B2B-myyntijohtaja Tommi Suutarinen.

Lisätietoja:
Harri Helenius
Toimitusjohtaja, Lyreco Finland Oy
harri.helenius@lyreco.com

Tommi Suutarinen
Johtaja, B2B- ja uusasiakasmyynti, Fiskars Finland Oy Ab
tommi.suutarinen@fiskars.com

09/10/15

Lyreco arvioitiin alan parhaaksi toimijaksi

Taloustutkimuksen Toimisto 2015 -tutkimus

Taloustutkimuksen Toimisto 2015 -tutkimuksen mukaan Lyreco on alan paras toimija. Lyreco sai mukana olleista alan yrityksistä parhaan yleisarvosanan ja oli selkeä ykkönen myös kaikissa mielikuvatekijöissä: hintataso, toimituskyky, tuotevalikoima, asiakaspalvelu, luotettavuus, sähköinen asiointi, joustavuus, palvelukonseptit, tuote-esitteet ja kuvastot. Vastaajien mielestä Lyreco oli myös alan yrityksistä suositeltavin.

Vuosittainen tutkimus on Taloustutkimuksen omaa tuotantoa ja se tehtiin touko-kesäkuussa 2015. Tutkimukseen vastanneet olivat eri toimialojen toimistotarvikehankinnoista vastaavia päättäjiä. Tutkimuksen tarkoituksen on selvittää toimistotarvikkeita toimittavien yritysten imagoa; yritysten vahvuuksia ja heikkouksia. Vastaajat arvioivat mukana olleita yrityksiä kokemustensa ja/tai mielikuviensa perusteella.

Lyreco on arvioitu alan parhaaksi toimijaksi vuosina 2007 - 2015.